2010. december 7., kedd

Pótcselekvés


Ezt teszem most épp. Mivel a beadandó munkámmal megakadtam, és jelen pillanatban ez nem rajtam múlik, gondoltam írok egy posztot. Gyomoridegemet enyhítendő. De persze nem enyhíti, nőttön nő, és tudom, hogy a beszámolóra borsónyira zsugorodik minden belső szervem a szorítástól. De már csak két nap és akárhogy is, de túl leszek rajta, csütörtök délután már jobb lesz.
Viszont itt a tél. Ha van időtök kössetek sálat, karácsonyra még kezdőként is elkészülhet, főleg ha gyerek méretben csináljátok. Ehhez a sálhoz 26 szemet szedtem fel, és mackó kötéssel haladtam végig. A link alatt nem csak ezt a mintát találhatjátok meg, és vannak még itt hosszabb leírások, ötletek kezdőtől a haladóig mindenkinek. A rózsaszín virágok horgolásához itt találtok segítséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...