2010. december 29., szerda

Halász Edit: Mesés foltvarrás

Tegnap hazaérkezett párom a családjától. És hozott nekem egy könyvet, amit a szülei küldtek.
A cím egyáltalán nem túlzás, a könyv tényleg mesés. Lefoglalt egy pár órára a végiglapozása és az ámuldozás. A témájában is mesés, többnyire gyerekeknek szóló foltos kompozíciókat tartalmaz. De találtam benne jó néhány dolgot, amit azért bevallom itthon is elnézegetnék, pedig gyerek még sehol. (esetleg én, de kezdek beletörődni, hogy rég kinőttem már abból a korból)
Rengeteg ötletet tartalmaz, valamint érthető, képekkel gazdagon ellátott leírásokat az egyes technikákról, tanácsokat az anyag- és eszközhasználathoz.
Nekem abszolút elnyerte tetszésemet, remélem hamarosan lesz időm valamit alkotni is belőle.

(*a képet a www.tudaskonyvkucko.hu/ oldalról vettem kölcsön)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...