2010. december 28., kedd

Karácsonyi beszámoló


Sajnos az ünnep véget ért. Idén kivételesen jó volt, nyugis, sokat pihenős. Igaz sokat is utaztam, de már megszoktam 7 év alatt, hogy a család többi része nem épp egy köpésre van tőlem.
Nővéremtől kaptam kötős könyvet és pomponos fonalat, ezekből előbb-utóbb készül majd valami.
Nagyon jó gyerek lehettem, ugyanis a Jézuska meglepett egy szuper fényképezőgéppel is. Még ismerkedem vele, de az már kiderült, hogy sokkal élénkebb színű képeket lehet vele csinálni mint a régivel. Azzal szinte mindig fakó volt a kép.
Karácsony előtt csináltam pár kisebb hungarocell gömböt ajándékba, meg nagyobbakat a mi fánkra is. A kicsiket még a régi géppel fotóztam eléggé kutyafuttában, és már megkapta őket akinek szántam. De legalább össze lehet hasonlítani a képek minőségét. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...