2010. december 18., szombat

Asztali mini


A hozzávalókat ehhez a díszhez az utcán gyűjtöttük, részben a nővérem. Ha megyek haza mindig cserélgetünk, kinek mi jót sikerült épp szereznie. Persze aki betondzsungelben lakik annak ez nehezebb, de pár dolog nekünk is lábunk elé esik, csak oda kell figyelni. Mogyorót például az egyetem kertjében szedtem.
A kosárka 40 Ft volt hobbiboltban, szóval igazán nem egy eget rengető összeg. Kitömtem tűzőhabbal (amiről a virágárus felvilágosított, hogy azt oázisnak hívják, de kérem ez marhaság hiszen tök száraz :-P ) és ragasztópisztollyal belenyomkodtam a dolgokat.
A kép elég piros lett, de még nem jöttem rá, hogy lehet korrigálni a lámpafénynél elkövetett fotókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...