2010. december 10., péntek

Kopogtató

Lassan elkezdtem én is készülni a karácsonyra. Egyelőre a minden évben újrahasznosítható díszeket vettem elő, többre sajnos nem volt még időm. Leporoltam az adventi koszorút, amin mindig sajnálom meggyújtani a gyertyát, így még azt sem kellett cserélni, inkább teamécseseket égetek ilyenkor helyette.
Ajtóra általában koszorút szoktunk rakni karácsony előtt, de szerintem érdemes a változatosság kedvéért néha mást is kipróbálni.
Egyszerű elkészíteni például ezt a szalagos díszt. Én két fahéj rúdra rögzítettem egymás fölé kétféle szalagot, majd a felsőre ragasztottam még díszeket. Lehet neki akasztót is gyártani a fahéj rúdon átfűzött madzaggal, de én személyes kedvencemet, a gyurmaragasztót használtam, mert nem akartam szeget verni az ajtóba. Aki a természetes dolgokat kedveli, díszítheti akár szárított narancskarikákkal is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...