2011. november 21., hétfő

Fátylak


Közkívánatra (már egy ember is köz :-p) ezeket is megmutatom, bár szerintem nem túl látványos, jobb helyet momentán nem találtam a lakásban ahol meg lehet mutatni.
Ez úton szeretnék bocsánatot kérni Zizitől, aki a varrógépem. Hónapok óta szidom (tegyük hozzá, hogy nem varrok napi szinten), hogy tépi a cérnát, ráadásul egyre gyakrabban. Mivel tegnap ezt fél centinkét tette, jobb ötlet híján megfordítottam az orsót. Naná, hogy én voltam fordítva bekötve, hogy ahogyan nekem logikus lenne, pont nem úgy kell beletenni. Félkörívet felhajtani meg idegőrlő: csavarodik, csúszik, tekeredik, de én voltam az erősebb. Azért közelről nem mutogatnám senkinek. :) szerencsére miközben épp pörgök-forgok vele, senki nem fogja látni a varrást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...