2010. november 13., szombat

Baleset

Tegnap este összetűzésbe kerültem a ragasztópisztollyal. Elterelték a figyelmem és hozzáértem a csőréhez. Jelentem nem városi legenda, tényleg nagyon forró.
Hogy mit is alkottam amikor ez történt? Azt még nem árulom el. Ugyanis ahhoz tartom magam, hogy ha neki is állok kíváncsiságból valami karácsonyi dolognak, akkor sem rakom ide ki december előtt. Vigyázok magamra, sajnos hajlamos vagyok idő előtt eltelítődni fuvolázó angyalkákkal. Egyszerűen nem bírom, hogy az üzletekben már november (még ha csak november...) elején minden a karácsonyról szól. Mire ténylegesen eljön az ünnep, többségünknél már tele a padlás a tömeggel és a karácsonyi dalokkal.
Megemlékeznék egy dátumról is, ma van a cukorbetegek világnapja. Páromat 3 éve diagnosztizálták ezzel a betegséggel, azóta egész jól megtanultam diétásan főzni. Idővel lehet lesz itt egy fül majd receptekkel, ötletekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...