2013. február 2., szombat

Szerencsés csillagzat alatt


Az elmúlt évben már harmadszor vettem részt Belinda karácsonyi ajándékozós, kulcslyukban kukucskálós játékán. A blogger világ számomra egyik legjobb része ez, hogy ismeretleneket hoz össze, akik csak úgy megajándékozzák egymást Karácsonyra. Már november elején figyeltem, mikor lesz kihirdetve a játék, és bár nagy örömmel készítettem minden alkalommal az ajándékokat, én sem voltam csalódott egyszer sem, hiszen ugyanilyen jó szándékkal készített ajándékokat kaptam cserébe én is.
Idén viszont a szerencse is rám mosolygott, ugyanis a kulcslyuk játékban is én lettem a nyertes, pedig nem én voltam a legszorgalmasabb tippelő.
Ezekkel az ajándékokkal örvendeztetett meg Belinda, ugye milyen csodaszépek?


A képre kattintva megnézhetitek a karácsonyi játék összefoglalóját is.
Egyébként a jobb felső pöttyös karkötő nem az enyém lesz, mert nekem már van ilyen, ugyanis csereberés üzletelésre is sor került még karácsony előtt, de mégis ezt választottam újra, hogy Mandy-nek is legyen. :)
Én egy panda és egy tacskó kulcstartót készítettem Belinda kérésére:




1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...