2013. január 17., csütörtök

2013



Januárban még belefér az újévi fogadalmak rögzítése ugye? Az enyémek közül sok a "labor"-ra vonatkozik, ezért leírom őket ide is. Bár nem is annyira fogadalmak, hanem ötletek, hogy mit is szeretnék csinálni a jövőben.
Az első, amit főleg magamnak ígértem meg, hogy minden héten csinálok valamit ami nem gyurma. Ez több szempontból is hasznos:
  • fogynak a felhalmozott alapanyagok
  • régóta megvalósításra váró ötletekre kerülhet sor
  • heti egyszer kénytelen leszek elpakolni a gyurmát és rendet tenni
  • csinálok dolgokat magunknak is, szépülhet, otthonosabbá válhat a lakás
A megvalósítandó ötleteket újabban a pinteresten gyűjtögetem magamnak. Eléggé addiktív oldal, ugyanakkor nagyon hasznos. Akit érdekel, hogy engem mi érdekel, az megnézheti ide kattintva az én pinjeimet.

Szeretnék indítani egy gyurmás cikksorozatot, aminek célja, hogy rendszerezzem és megosszam az eddigi tapasztalataimat, illetve válaszoljak az esetleges felmerülő kérdésekre. Mostanában kevesebb ilyen levelet kaptam, de úgy érzem hasznosak az ilyen összefoglalók, nekem is időt spórolnak, illetve akit érdekel a téma, az is könnyebben elmerülhet benne. Korábban már írtam néhány dolgot a témáról, de a lista korántsem teljes. Ezeket a leírásokat itt találjátok.

Ami még a gyurmához kapcsolódik, hogy rengeteg dolgot csak a facebook-ra teszek ki, mert egy-egy képet könnyebb ott megmutatni, de a karácsonyihoz hasonló összefoglalókat mondjuk havi, ha nagyon termékeny vagyok, akkor kétheti rendszerességgel hoznék ide is.

Egyelőre műhelyemben hadiállapotok uralkodnak, de amint újra birtokba vehetem, szeretném átrendezni, néhány dolgot még kényelmesebbé tenni. Erről is szeretnék majd írni, illetve fotókat közölni.

Ti miről olvasnátok szívesen idén?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...