2011. február 25., péntek

Színházi táskám


Úgy volt, hogy ma este színházba megyünk. Viszont aki elvileg foglalta a jegyet, elfelejtett szólni, hogy a társaság hezitálása miatt nem lett belőle semmi. Annyira nem rázott meg a dolog, majd megnézzük máskor, meg főként én fogom szervezni és akkor legalább tudom, hogy megvan a jegy. Szóval úgy gondoltam, hogy végre itt az alkalom, szükségem van egy fekete táskára, így a héten a nekiestem megvarrni. Amikor tegnap megtudtam, hogy mégsem megyünk színházba, már majdnem kész volt, így be is fejeztem. Legalább végre magamnak is varrtam táskát, mert az előző kettőt elajándékoztam.
Kicsit bánom, hogy nem vettem többet ebből az anyagból, mert annyira tetszik. Csak az adott pillanatban mindig lebeszélem magam róla, hogy áá nem kell több, csak megmarad.
A szabásminta ugyanaz mint a kék farmer táskánál, viszont rájöttem, hogy jobb egy kicsit nagyobb bélést tenni bele, mint ami a mintában van, mert a külseje az összehúzás ellenére nagyobb lesz, és minden súlyt a bélésnek kellene tartani.
A fotón a kicsi fehér szöszmösz, az bizony hó. Sztrájkba lépek, tavaszt akarok, meleget és visszakapni a saját hangomat köhögés nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...