2010. november 8., hétfő

Táska



Régóta halogatom ezt a bejegyzést. Arra vártam, hogy meglesz az álom anyag a táskámhoz, de úgy tűnik varrónő barátnőmnél elveszett. Mentségére legyen írva, hogy 5 éve adtam oda neki, ellene, hogy azóta sem sikerült belőle varrnia semmit.
Na ez az egyik ok amiért arra adtam a fejem, hogy saját varrógépem legyen. Utálok várni másokra. A másik, hogy minek fizessek irreálisan sokat olyan dologért amit én is meg tudok csinálni. Jó-jó a kisestélyimet egyelőre nem én varrom, de épp nincs is rá szükségem. Viszont a felhajtás, párnavarrás és úgy tűnik a táska is megy már.
Szabásmintát innen, cipzár bevarrási tippeket pedig innen lestem. Persze szokás szerint változtattam pár dolgon már elsőre is (nem is én lennék ha nem akarnám rögtön kitalálni, szerintem hogyan lenne még jobb). A szatén csíkot a bélés anyagából illesztettem bele, de lehet helyette szegőpántot is használni, azt nem kell vasalgatni. A gombos dísz viszont nem került rá mert nem tetszett, a vállpántot nem kívülre varrtam, hanem két réteg közé.
A pánt bevarrásánál már elég sok réteggel kellett megbirkózni a varrógépnek, de szép lassan kell csinálni, így egy gyengébb masina is sikerrel veszi az akadályt, és nem törünk tűt sem.
Már két ilyen táska is készült, de a sajátom még várat magára. Azóta vettem olyan anyagot, ami igazán tetszik, majd megmutatom, ha elkészült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...