2011. január 19., szerda

Napóra


Előástam a képek közül a kisvakondos óra párját. Igen néha eléggé ásni kell, mert rengeteg képem van csoportosítás nélkül ezer féle almumban. Csak pár hónapja szoktam rá, hogy legalább dátum szerinti mappába tegyem a dolgaimat, nem csak ahova épp sikerül. No meg az új fényképezőgép is segít ebben, ugyanis automatikusan létrehozza nekem az aznapi mappát feltöltéskor.
Annyiban párja ez az előzőnek, hogy szintén vászonra készült. Meg abban is pár, hogy ezt az én párom csinálta az anyukájának. Persze végig ott ültem, meg segítettem neki, így azért az én munkám is benne van valahol.
Még négy napig kell kibírnom a könyvek felett görnyedve, aztán legalább egy hétig csak alkotni fogok. Persze jövök majd ide is mindennel ami elkészül. Hegyekben állnak a tervek, csak meg kell valósítanom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...