2010. június 20., vasárnap

Könnyen, olcsón


Sok embernek tetszenek a pop-art stílusú képek, de ki fizet egy nyomtatott képért minimum tizen-x-ezer forintot? Nekem nem volt kedvem.
Egy barátnőm nagy Audrey Hepburn rajongó, így ilyen képet készítettem neki.

Hozzávalók:
-keretre vagy lapra feszített festővászon (mérettől függően 500-2000 Ft)
-nyomtató
-indigó
-ecset
-fekete akril festék

Kinyomtattam a sablont, nagyon halványan felvittem a vászonra, majd fekete festékkel kitöltöttem a mintát. Ezután még egy kis arannyal is feldobtam, a feliratot ugyanezzel a technikával elő lehet rajzolni festés előtt. Sajnos ezt az állapotot én már nem fényképeztem le, azért az átadás utáni virágcsokrok mögé bújt Audrey-t megnézhetitek ti is.
Aki nagyon ügyes, természetesen az egészet megrajzolhatja kézzel is.


5 megjegyzés:

  1. Életem egyik legszebb ajándéka, olyan jó ránézni minden nap :) Mondtam már, hogy KÖSZÖNÖM?! :) (már megérte lediplomázni ;))

    VálaszTörlés
  2. Nagyszerű ötlet! És szépen kivitelezett!

    VálaszTörlés
  3. Ha nem bánod, ki is próbáltam, igaz nem Audrey-val hanem az én nagy kedvencemmel.

    http://kriszti-maci.blogspot.com/2011/10/marilyn-vasznon.html

    Köszönöm, hogy megosztottad velünk ezt az ötletet!

    VálaszTörlés
  4. Ez valami fantasztikus!!!!!!!!!!!!!Csak ámulok!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...