2013. május 12., vasárnap

Vásár

Élményekkel, tapasztalatokkal és új ismerősökkel gazdagon tértem haza első vásáromról, ami mindjárt három napos volt. Bemelegítésnek kiváló, nem voltak nagyon sokan, mégis sok-sok bókot kaptam a munkáimat illetően, ami persze írásban is mindig jól esik, de a mosolygós arcokat látva még jobban. :)
Nem voltam sosem egy készlethalmozó típus, így szinte a nulláról indultam egy héttel ez előtt, amikor kiderült, hogy mehetek. Rengeteget gyúrtam, az utolsó este meg csak kampóztam, ragasztottam, szereltem, lakkoztam vég nélkül. Így az első reggel meglehetősen álmosan érkeztem, de ez a további napokon sem javult sokat. Így a harmadik este után csak bedőltem az ágyba, és ritka jól aludtam. :)
Végre megvan az induló készlet további vásárokra, de még sok-sok ékszert szeretnék csinálni, hogy legyen miből szemezgetni az arra járóknak. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...