2013. április 27., szombat

Horgolás


Mindig is tudtam valamennyire kötni-horgolni,  de soha nem jutottam tovább az egy sima-egy fordítottnál. Mostanában viszont eléggé rákaptam a horgolásra. Először csak körlapot horgoltam, aztán jöttek az egyre nehezebb minták sorban. Többnyire videók alapján tanultam, szerintem ez a legjobb módja, hiszen jól látni, hogy mit csinál, többnyire eléggé lassan és érthetően magyaráznak, és ha lemaradok mindig vissza lehet pörgetni.
Leírás alapján már egész jól tudtam követni a mintát, de még mindig volt egy problémám: rajzos mintát képtelen voltam értelmezni. Végül ehhez is kaptam segítséget egy kedves olvasómtól, amit ez úton is köszönök. Ezen az oldalon több videót is találhattok magyarul, én a mintaolvasást tanultam innen.
Innen már csak egy lépés volt a horgolt fülbevaló, ami valójában egy rövid séta volt a rövidáru boltba, ahol beszereztem egy vékony horgolótűt ami alkalmas ilyen apró dolgok készítéséhez.  
A képen látható minták viszonylag vastagabb horgolófonalból készültek, hogy pontosan milyen azt nem tudom, mivel turkálós alapanyag, éljen az újrahasznosítás. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...