2011. december 27., kedd

Szalvétagyűrűk


Karácsonyi ajándéknak készült, nem egészen saját öltet alapján. Mármint a forma meg a kivitelezés az saját, viszont eszembe nem jutott volna szalvétagyűrűt csinálni. Csak párom kitalálta, hogy jó lenne ha valamit alkotnék anyukájának.
- Jójó, de mit?
- Nemtudom... szalvétagyűrűt?
- Háát, ha azt mondod használni is fogja... na de milyet?
- Legyenek rajta ilyen kis bigyók, karácsonyfa meg ilyenek.
- Aham, lesznek.  (amint az ábra is mutatja, nem lettek)
Mivel akinek eddig mutattam, szinte mindenki megkérdezte, hogy miből vannak, ezért leírom, hogy ez is süthető gyurma. Csomagolásnak meg lefújtam aranyfestékkel egy papírdobozt. Jobb lett volna valami szögletes, de nem volt sok időm, így azt használtam, amit itthon találtam.





6 megjegyzés:

  1. Nem is gondoltam, hogy ez a gyurma ennyire sokoldalú ... nagyon szép lett, ügyes vagy ... mint mindig :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett.:-) Mivel mintáztad a gyurmát?

    VálaszTörlés
  3. Köszi mindenkinek. :)
    Nagyméretű virágos nyomdával csináltam, csak vigyázni kell, mert van olyan gumi, amit szétmar a gyurma, én folpackot raktam a kettő közé

    VálaszTörlés
  4. Csinos darabok! És jó ötlet! (Az átlátszó műanyag vonalzót is megeszi :D )

    VálaszTörlés
  5. Szia mire tekerés rá hogy kérek legyen

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...