2011. október 2., vasárnap

Vasárnapi ajánló


Mindig találok érdekes/szép blogokat, jó néhánynak rendszeres olvasója is vagyok. Amire lehet feliratkozom, a többi meg vagy megy a könyvjelzőkbe, vagy nem. Így néha még én is megfeledkezem róla, hogy milyen kincset találtam. Így most bevezetem a "Vasárnapi ajánló" nevezetű rovatot, amelyben egy (vagy akár több) kreatív dolgokkal foglalkozó blogot/oldalt mutatok meg nektek is, hogy ne csak én ámuljak.
A mai blog ezzel a virágos "tűpárnával" fogott meg engem, és kezdtem el nézegetni végül az egészet. Fantasztikus képek vannak, és persze, hogy ne csak nézni lehessen, rengeteg leírás, ingyenes minta is letölthető az oldalról. Képre kattintva ámulhattok ti is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...