2011. október 1., szombat

Dinnye


A szezonnak már rég vége, de még tartoztam ezzel a fülbevalóval, és ki mondta, hogy csak nyáron lehet hordani. Ráadásul Mandy fülije mellé a munkatársa is kért két pár dinnyét. Ennek nagyon örültem, mert ebből keveset csinálni elég nehéz (sokat meg szívás... leőszültem mire a magokat megcsináltam). Még így is maradt egy felesleges pár, ami annyira nem lett szép mint a többi, legalábbis a hátsó oldaluk, de azért megtartottam őket, hátha így is kell majd valakinek. Nem ez volt az első próbálkozásom, de az olyan szinten fulladt kudarcba, hogy képet sem csináltam róla. Sokáig halogattam a második nekifutást, de tapasztalatokkal gazdagabban klasszisokkal jobban sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...