2011. szeptember 29., csütörtök


Régóta kerestem már ilyen mini formákat, kerek fülbevalókhoz. Mondhatnátok, hogy pogácsaszaggató minden rendes háztartásban van, de az én háztartásom nem rendes. Ritkán csinálok tésztát, akkor meg vagy beérem négyzet alakúval, vagy egy pohár is megteszi. Viszont a gyurmázáshoz kell az ilyen kiszúró, mert pohárral csak nyúzni lehet. Eddig vagy nem találtam ilyen minit, vagy arany árban volt. Időnként be szoktam nézni a "Kőrösi áruda" nevű helyre, ami egy aprócska bolt, ahol szinte mindent tartanak. Persze ők sem tökéletesek, de ezúttal szerencsével jártam.
Ha alaposan figyeltek, felfedezhetitek a bal kezem a képen. Valamelyik helyszínelőkben ennyiből egy teljes gyilkosságot felgöngyölítenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...