2011. szeptember 25., vasárnap

Kulisszatitkok


Vannak dolgok amiket több részletben lehet/érdemes megsütni. Például a tölcsért és a rolettit megsütöm előre, hogy amikor a fagyit belenyomom, ne deformálódjon el. Ezúttal csináltam egyszerre többet is, mert így csak egy hosszú gilisztát kellett tekernem és feldarabolni. A gyurmának nem lesz semmi baja ha kétszer sütjük. Ez a technika bármikor alkalmazható, ha több részből áll a figuránk és félünk, hogy az egyik fele hajlamos összenyomódni amíg a többivel dolgozunk. Az ördög lándzsáját is előre megsütöttem tegnap, így nem lett nyomi annyira.

És mi is az a rácsos négyzet? Most gyártottam, hogy könnyebb legyen tölcsért mintázni. Egyszerűen bevagdostam a gyurmát és megsütöttem. Mivel a gyurma könnyen tapad a kész gyurmához is, érdemes kicsit megvizezni a felületet amikor ilyen nyomdát használunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...