2010. július 7., szerda

Mázolás



Az utóbbi napokban ezzel foglalkoztam itthon. Lefestettem az összes ajtót, mivel egy része még soha nem volt lefestve, a többi meg vagy 5-6 éve, és eléggé megsárgultak.
Aki esetleg még nem csinált ilyet, annak üzenem, hogy nem kell tőle félni, sem profinak lenni. Sőt van amit mi jobban csinálunk mint a hivatásos festők. Pl. én még nem láttam olyan festőt amelyik ne kente volna össze alaposan a zárat, hogy aztán úgy kelljen kivésni a nyelvet. Vagy összecsöpögtetik a padlót és mehetsz utánuk a hígítós ronggyal.
Arról nem is beszélve, hogy amíg festeget, nekem otthon kell lenni, és "vigyázni rá", ennyi erővel inkább akkor én fogom az ecsetet is, nem?
4 ajtó lefestése, nagyjából 4 napot vett igénybe. Fektetve festettem az ajtókat, baknak pedig a kerti asztalt használtam egy fóliával leterítve. A kereteken alapozót is használtam, mivel azok teljesen natúrak voltak eddig. Amit délelőtt lekentem az estére már megszáradt annyira, hogy a hazaérkező figyelmetlen férfi már nem ragadt bele, mint légy a légypapírba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...