2012. március 7., szerda

Macaron


Amikor Pinterest-re regisztráltam, az első pinek között szerepelt ez a leírás. Tudtam, hogy ilyet kell csinálnom. Meg is rendeltem Ebay-ről a bevonható gombokat hozzá, lehet én vagyok vaksi, de itthon nem találtam ilyen nagyokat, vagy csak brutálisan nagy tételben.
Nem volt egyszerű összerakni, de a másodiknál már egészen ráéreztem az ízére. Közben azt is megtanultam, hogyan lehet egy cipzárt a kívánt méretre átvariálni. Ehhez itt találtok képes leírást. Nagyon hasznos, és szerintem angoltudás nélkül is érthető mindkét tutorial. 
Nem férnek bele nagy dolgok, de kiváló féltett kincseink őrzésére. A piros igazán különleges anyagból készült, amit már régóta őrizgetek. Sajnos nem látszik a fotón, de néhol arany színben csillog.

Zöld valami különlegesnek, piros valaki igazán különlegesnek :)

Extraként még egy régi tervemet is megvalósítottam, egy gyűrű tűpárnát. Volt egy elrontott gyűrűalapom, ami nem annyira szép, így másnak nem adnám, de nekem használni tökéletes. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...