2011. június 21., kedd

Szivárvány


Pár hete turkálóban találtam színátmenetes fonalakat. De mindegyikből elég kevés volt, így azt gondoltam valami kicsi dolgokat horgolok belőlük. Úgyhogy nézelődtem a "tecsőn", hogy mit lehet összehozni azzal a kevéske horgoló tudással, amim van. Találtam is egy jól követhető videót. Így született ez a négy korong, amit továbbfejlesztek még később, hogy ne csak poháralátétnek legyenek jók.
Vannak ilyen ajándék poharaim, amik szerintem annyira rondák, hogy még karácsonykor sem innék belőlük, és még mindig volt egy kevéske az egyik fonalból. Kiindultam egy akkora körlapból, mint a pohár talpa, majd folytattam addig, amíg el nem fogyott a színes cérna. De ez még nem volt elég magas, így kapott egy szegélyt is. Ezután már nem volt más dolgom, mint ráhúzni a pohárra és beletenni a színes ceruzáimat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...