2011. május 2., hétfő

Minionok


Mandy ezúttal feladta a leckét: Minionokat kér.
Ugye kulcstartót?? - Kérdeztem enyhe pánikkal. Az legalább nagy és egy van belőle.
Nem nem, fülbevalót. Úgyhogy felgyűrtem az ingujjam, beütöttem a labor szupertitkos ajtónyitó kódját és nekiveselkedtem.
Nem mértem, hogy mennyit izzadtam felette, de sokáig. Kicsik és sok apró részletet kell összehozni rajtuk. Vagy ezerszer mostam kezet közben, mégis összevissza mancsoltam a meglevő részeket. Ha leraktam az asztalra akkor meg tuti valami morzsányi más szín ragadt a fenekükre, akkor is ha jól megnéztem hova rakom. (Murphy...)
De végre elkészültek. Nem mondom, hogy ez olyan amit háromszor készít az ember (először, utoljára és soha többet), de most megállok egy kicsit pihegni. Ha valaki még egyszer ilyet akar, annak nagyon meggyőzőnek kell lennie. :D

"Ezek mik? - Funky robotok!!!" :D (aki még nem látta a Gru-t, sürgősen pótolja)

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...